sobota, 5 maja 2018



Dzień Dobry :)

Do naszego DT dołączyła przesympatyczna osoba :)
Moniko witaj na pokładzie, bardzo się cieszymy
z Twojej obecności w progach Pretty Pink :)



Witajcie :) Mam na imię Monika. Od 4 lat mieszkam w Anglii.
Jestem szczęśliwą Mamą oraz żoną. Na co dzień wiecznie uśmiechnięta optymistka cieszącą się każdą chwilą swojego życia.
Swoje pierwsze kartki zrobiłam z synkiem do przedszkola i od tamtej pory narodziła się we mnie miłość do tworzenia. Scrapbooking i cardmaking
dają mi wiele radości. Najbardziej lubię tworzyć kiedy wszyscy domownicy już śpią. Jest to wtedy mój czas na relaks i odprężenie przy tworzeniu między innymi kartek, zaproszeń, eksplodujących pudełeczek czy też ramek przestrzennych. Cały czas się uczę by udoskonalać swój warsztat. Każdy z Nas powinien posiadać jakieś pasje. Moją jest scrapbooking i cardmaking. :)

Prace Moniki znajdziecie na FP Fabryka Serc
koniecznie tam zajrzyjcie :)


Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy na nowe inspiracje naszego DT :)


Brak komentarzy: