niedziela, 22 lipca 2018

Czekoladownik dla nauczyciela

Witajcie kochani tu Monika.
Dzisiaj przychodzę do Was z czekoladownikiem dla nauczyciela.
 Czekoladownik to taka kartka w której można schować słodki upominek jakim jest czekolada. Ozdobiłam go papierowymi kwiatami oraz świetnymi szkolnymi papierami od @small-wingels-shop.  Szkoła zawsze kojarzyła mi się z sową więc nie mogło jej zabraknąć w mojej dzisiejszej inspiracji.W sumie to świetna okazja bym mogła wykorzystać słodki stempelek od @Pretty Pink Digital and craft design .Sówka dodała uroku mojej pracy i dzięki temu prezentuje się wspaniale.
Sami zobaczcie bo mnie bardzo się podoba to połączenie ;) 




Tutaj możecie je zakupić :
https://www.etsy.com/uk/shop/CreatedbyAgnesB?ref=profile_shopname




Pozdrawiam,
Monika

Brak komentarzy: