czwartek, 27 lutego 2020

Powitajmy ciepło Anię :)



Dziś przychodzę przedstawić Wam nową projektantkę,
która dołączyła do zespołu Pretty Digi :)

Oto Ania i kilka słów o jej pasji...


Witajcie :)

Jestem mamą trójki dzieci, Nadii, Amelki i Adasia. Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam gdy moja druga córka - Amelka miała rok.
Zmotywowało mnie to, że zawsze ozdabiałam im albumy ze zdjęciami,
i tak badając rynek i zarazem rozwijając się tworzyłam kartki i exploding boxy. Po 2 latach na świat przyszedł mój syn. Gdy skończył rok postanowiłam zalegalizować swoją Firmę i tak zaistaniała "Pracownia Artystyczna Anna Stark". Pomysł na firmę narodził się tak w sumie przez samo życie.
Mama z 3 małych dzieci, co robić tak by być z nimi a jednocześnie coś robić by nie oszaleć 🙂. No i jest. Z czasem zaczęłam robić decupage, ponieważ zawsze lubiłam być oryginalna. Nigdy nie kopiowałam innych, nie miałam czasu na szukanie pomysłów. Dzieci stały się starsze bo już 10, 9 i 6 lat.
Firma w tym roku skończy 5 lat. Lubię robić to co robię, tworzenie mnie wycisza, nieraz pozwala zapomnieć, a nieraz można dostrzec jakie towarzyszyły mi emocje - właśnie w moich pracach. Jest mi bardzo miło być w kręgu tak utalentowanych ludzi. Jest to dla mnie kolejna z życiowych przygód.
Dziękuję, serdecznie pozdrawiam Ania

Mamy nadzieję, że serdecznie przyjmiecie naszą nową członkinię :)

A teraz zobaczmy, co pięknego Ania tworzy...













Aniu bardzo się cieszymy, że będziesz inspirować wszystkich swoimi wspaniałymi pracami...serdecznie witamy Cię w naszym gronie :)

Zespół Pretty Digi


1 komentarz:

Unknown pisze...

Dziękuję , jest mi bardzo miło