wtorek, 25 września 2018

Witaj na świecie Zosiu...

Witajcie z tej strony Monika
Dzisiaj jako inspiracje chciałabym Wam pokazać pudełeczko dla kogoś wyjątkowego, maleńkiej Zosi,która swoim przyjściem na świat uszczęśliwiła nie tylko swoich cudownych rodziców ale także mnie, przyszywaną cioteczkę ;) 
Chciałam stworzyć pudełeczko inne niż dotychczas i się udało bo oprócz ręcznie robionych bucików mogłam wykorzystać przesłodkie grafiki słoników od 
Mam nadzieje,że zainspiruje Was do tworzenia ręcznie robionych prezentów, ponieważ dają one wiele satysfakcji,są nie tylko piękną pamiątką ale także uroczym elementem wystroju pokoiku dziecięcego i nie tylko.






Do stworzenia mojego pudełeczka użyłam grafik z zestawu



Pozdrawiam serdecznie,
Monika


1 komentarz:

Zwyczajnie realnie pisze...

Świetny, a stempelek z napisem skąd? Bo cudny...