środa, 8 listopada 2017

Dwie kartki na Boże Narodzenie


Witajcie :)

Bardzo się cieszę, że mogę przedstawić dziś moją pierwszą inspirację dla bloga Pretty Pink :)

Przygotowałam dwie kartki bożonarodzeniowe.


W pierwszej z nich wykorzystałam cudny stempelek ze świątecznymi pingwinkami, który wycięłam z arkusza Christmas Wishes. Drobne elementy (bombki), które widzicie na kartce, również pochodzą z tego arkusza :)






Drugą kartkę przygotowałam zupełnie spontanicznie. Nie mogłam po prostu oprzeć się freebiesom, które Aga udostępniła we wczorajszym poście :) Kiedy je zobaczyłam, szybciutko pobrałam, wydrukowałam i wykleiłam karteczkę :D Te słodziaki, które na niej widzicie, wycięłam z arkuszy Christmas Wishes i Christmas Wishes vol. 2.








Ciekawa jestem bardzo, jak Wam się spodobały moje karteczki? Dajcie znać w komentarzu! :)


Ciekawa jestem również tego, jak Wy wykorzystujecie grafiki od Pretty Pink? Koniecznie pochwalcie się swoimi pracami w grupie dla fanów grafik Pretty Pink, która już działa na FB.

Pozdrawiam :)

Aneta



Brak komentarzy: