wtorek, 7 listopada 2017

Zaczynamy! :)




Witajcie serdecznie na blogu Pretty Pink.
Bardzo się cieszymy, że jesteście tu z nami :)

Pretty Pink powstał z myślą o Was i waszej twórczości, 
mamy nadzieję, że chętnie będziecie do nas zaglądać,
ponieważ znajdziecie tu grafikę do samodzielnego druku w każdej tematyce,
będzie ona idealnym dodatkiem do Waszych pięknych prac :)

Będą konkursy, zabawy, będą gościnne projektantki, będą też  niespodzianki ;)
tak więc zachęcamy gorąco do polubienia naszego FP
oraz do obserwacji bloga...by być na bieżąco :)

Znajdziecie tu również mnóstwo, ciekawych inspiracji od naszego fantastycznego zespołu,
który czas Wam przedstawić :)




 Oto kilka słów od każdego...na powitanie :)


Agnieszka


Witajcie...to ja..."matka-założycielka" Pretty Pink :) 

Kto mnie zna, ten wie, że tworzę głównie kartki :) 
a digital scrapbooking to moja kolejna pasja i miłość, 
więc postanowiłam fajnie ją spożytkować.

Właśnie dlatego powstało Pretty Pink...dla Was kochani,
abyście mogli upiększać swoje prace :) <3


 *********************

Maciek


Cześć, nazywam się Maciek i mam 13 lat.
Może to kogoś zdziwi, ale rękodziełem zajmuję się już od około 7 lat.
Scrapbooking i cardmaking to dziedziny w których się spełniam,
no może troszkę robię kwiaty z foamiranu i filcuję 🙂.
Lubię kolory pastelowe, jednorożce, flamingi, sukulenty, mopsy, koty
(szczególnie syberyjskie, tajskie i brytyjskie), muzykę pop z lat 80 i 70
oraz Celine Dion. Od półtora roku prowadzę kanał na YouTube
i Fanpage pod nazwą Pracownia Maciuskrapki.


*********************

Anika


Jestem szaloną artystką ze spokojną duszą. Scrapbooking to dla mnie hobby,
dzięki któremu odpoczywam i się relaksuję.
Ogromną frajdę sprawia mi wykonywanie upominków dla najmłodszych,
stanowią one większą część moich prac, bo uważam,
że dzieci są najfajniejszymi odbiorcami.
A gdy mam pomysł i wenę, albo po prostu gdy "POTRZEBA"
u mnie staje się matką wynalazków działam w każdej dziedzinie.

Scrapbookingiem zajmuję się od 5 lat, a moje prace możecie obejrzeć



*********************

Iwona


Kim jestem?
Osobą lubiącą przebywać w swoim malutkim domku na wsi
gdzie zaszywam się w pokoiku i w ciszy tworzę swoje małe prace.
Żoną fajnego faceta, matką dwójki dorosłych już dzieci Małgorzaty (25) i Grzegorza (20).
Osobą z bardzo małą asertywnością (dzieci moje twierdzą, że nieasertywną),
ufającą ludziom, kochającą dzieci i zwierzęta.

Co robię?

Obecnie jestem kierownikiem transportu w firmie transportowej, zajmuję się spedycją i logistyką. Dodatkowo pracuję w fantastycznym miejscu jakim jest Coral4u :) który pozwala mi na współpracę z wszystkimi cudownymi ludźmi, którzy mają pasję – pasję tworzenia ♥

Jak żyję?

W sumie trochę jak pustelnik, z dala od zgiełku i hałasu ale kocham to.
Kiedyś byłam przedstawicielem farmaceutycznym i jeździłam po całej Polsce – pewnie dlatego teraz cieszę się tym spokojem.
Moją pasją jest scrapbooking,
który poznałam jakieś sześć lat temu i pokochałam :)
W każdej wolnej chwili mogę siedzieć i tworzyć.

Czym się pasjonuję?

Możliwością pokazania innym, że można żyć bez komputera
i wszelkich innych tzw. białych ekranów, które ostatnio opanowały świat.

Co robię w wolnej chwili?

Chodzę z psem na spacery, spotykam się z takimi samymi „wariatami” jak ja.

O czym marzę ?

By móc jak najdłużej cieszyć się tym co robię, sprawić żeby moje dzieci były najszczęśliwsze i spełnione, zwiedzić jeszcze trochę świata i żyć wśród prawdziwych przyjaciół i w normalnym kraju bez podziałów.

Gdzie mnie spotkacie?



*********************

Ilona


Cześć,
Nazywam się Ilona i tworzę jako Kwiat_wisni7.
Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do DT Pretty Pink.
Scrapbookingiem zajmuję się od 5 lat - moje prace możecie obejrzeć
Najbardziej lubię tworzyć kartki ślubne i urodzinowe… dodawać dużo kwiatów, listków… w moich pracach często można znaleźć przeszycia maszynowe, warstwy, poszarpane brzegi, gazę i oczywiście piękne grafiki… 
Mam nadzieję, że moje prace Was zainspirują :)))


*********************

Anna


Cześć Kochani ! 
Muszę się przyznać Wam, że los się do mnie uśmiechnął
ponieważ dostałam od życia kilka pasji, troszkę talentu i dużo cierpliwości.
Mogę robić to co lubię, co mnie interesuje...nie marnuję swojego czasu.
Z wykształcenia i zamiłowania jestem Technologiem Drewna.
Zawodowo i hobbistycznie zajmuję się odnawianiem starych mebli,
renowacją itp...ale od kilku lat miejsce nr I w moim sercu zajął scrapbooking.
Zbzikowałam na punkcie papierów, tekturek, wykrojników!
Mam swój styl, dobrze czuję się w prostych formach,
ale lubię także eksperymentować z mix-mediami, techniką decoupage.
Bez reszty wciągnęła mnie ostatnio kaligrafia,
zaczynam bawić się techniką witrażową....a i lepię jeszcze w glinie. 
Zapraszam do mojego małego światka w sieci Pracownia Suwenirów.


*********************

Aneta


Na imię mam Aneta, scrapuję i publikuję w necie jako Shraddha 🙂
Scrapbooking poznałam wiele lat temu, jednak początkowo
przez bardzo długi czas był on dla mnie tylko dziedziną do podziwiania.
Twórczo zajmowałam się wtedy biżuterią.
Ponad trzy lata temu wciągnęłam się w scrapowanie na dobre.
Przeglądałam blogi scrapowe, coraz więcej robiłam swoich prac.
A potem już poszło 😉
Dzisiaj papiery i przydasie to jest to co wypełnia większość mojego czasu :))
Zapraszam na mój blog: https://byshraddha.blogspot.com


*********************

Agata


Hej :)

Matka, żona i kobieta pracująca. Scrapbookingiem zajmuję się od 2009 r.
Przez lata uczyłam się, eksperymentowałam, robiłam prace do szuflady - lub do kosza 😉

Z czasem moja pasja stała się moim sposobem na życie.
Bardzo się cieszę, że dołączyłam do zespołu Pretty Pink 🙂


*********************

Bożena


 Witam.
Mam na imię Bożena. Prowadzę bloga o nazwie Twórczy Pokoik by BBart.
Scrapbookingiem zajmuję się od 6 lat. Tworzę głównie kartki, uwielbiam tagi
i albumy, pokochałam stemple, tekturki i maski.
Często w swoich pracach umieszczam własnoręcznie wykonane kwiaty z papieru i foamiranu.
Jest mi niezmiernie miło zostać częścią zespołu Pretty Pink. Mam nadzieję,
że będziemy razem  rozwijać swoje pasje oraz tworzyć wspaniałe inspiracje.


i tak...oto nasz zespół w całej okazałości :)
Fajny, prawda! :)


Mamy nadzieję, że będziecie nas często odwiedzać...
a jako niespodzianko-zachętę mamy dla Was mały prezent ;)

digital papier oraz stempelek w świątecznych klimatach :)

kliknijcie na zdjęcie i pobierzecie...stwórzcie coś pięknego
i podzielcie się Waszą pracą na naszej grupie, która powstanie jeszcze dziś,
info znajdziecie na FP Pretty Pink :) 




Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego wieczoru!

Zespół Pretty Pink :)