wtorek, 7 listopada 2017

Urodzinowa kartka z jednorożcem


Cześć!

Dzisiaj ja, jako pierwszy przychodzę z inspiracją dla Was ;) Jak już pewnie wiecie, kocham jednorożce. Więc bez nich też nie mogłem się obejść. Przygotowałem kartkę z digi stemplem z kolekcji Pastel Birthday


Wykorzystałem:
- różowy papier w paski z Action
- turkusowy papier w piórka z Lemoncraft
- różowy papier z pismem z Lemoncraft
- kwiaty z foamiranu irańskiego
- elementy z masy
- serwetkę z wykrojnika
- gazę
oraz oczywiście bazę i sam stempel :)

A tutaj już zbliżenie na detale kartki :)




A jeżeli chcecie obejrzeć jak powstawała kartka, to zapraszam na 
przygotowany przez mnie film w dwóch wersjach językowych :
Polskiej


Oraz Angielskiej

 

Dziękuję za przeczytanie 

Pozdrawiam, Maciek z Pracownia Maciuskrapki :)



Brak komentarzy: